Zoeken en vinden op onze website

Werken bij BouwInfosys

“In de jaren die ik bij BouwInfosys werk heb ik al veel veranderingen meegemaakt. De groei en ontwikkeling binnen de organisatie zijn ontzettend mooi en leuk om mee te maken. Het is fijn dat we een platte organisatie zijn waarbij grapjes en praatjes op z’n tijd mogen!”

Heb jij affiniteit met IT, ERP Software en de bouwbranche? Wil jij bedrijven helpen efficiënter met onze software te werken? Wil jij deel uitmaken van een jong en dynamisch team? Dan pas jij bij ons!

De werkzaamheden
Als servicedeskmedewerker ben je grotendeels bezig met klantmeldingen. Klantmeldingen komen binnen via ons klantsupportsysteem, telefoon of e-mail. Het analyseren, oplossen en begeleiden van deze meldingen doe je zelf en in nauwe samenwerking met collega’s (consultants en ontwikkelaars). Je denkt mee in het bedrijfsproces van de klant, beoordeelt programmeerscripts en kijkt (online) mee in het werkproces van de klant. Zorgvuldige analyse en oplossingsgericht werken garandeert een snelle reactie naar de klant. Je bent alert, servicegericht, informeert de klant en bewaakt de voortgang en de terugkoppeling naar de klant.

Daarnaast maken ook de volgende werkzaamheden deel uit van het takenpakket:

  • ondersteunen bij het inrichten van het systeem;
  • beantwoorden van vragen van de klant;
  • geven van gebruikersinstructies;
  • verzorgen van software updates;
  • verzorgen van ondersteunende documentatie.


Kortom: je zorgt ervoor dat onze klanten optimaal gefaciliteerd zijn om zelfstandig probleemloos met onze softwareoplossing te werken.

Onze ideale servicedesk medewerker
De ideale servicedesk medewerker is iemand die zich herkent in onderstaande eigenschappen:

  • proactieve houding
  • service- en oplossingsgericht
  • flexibiliteit, collegialiteit en enthousiasme
  • goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • zowel zelfstandig als in teamverband goed kunnen functioneren


Verder is het een pré als je het volgende in huis hebt:

  • minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • ervaring met programmeerwerk en/of systeembeheer;
  • kennis van of ervaring met ERP systemen en/of bedrijfsprocessen binnen de Bouw-, Infra-, of Installatiebranche.


Wie zijn wij?
BouwInfosys is specialist in ERP software voor bedrijven in de Bouw-, Infra- en Installatiebranche. Wij zijn een organisatie met zo’n 50 medewerkers, die continu in beweging is. Om ontwikkeling van onze medewerkers te stimuleren, verzorgen wij trainingen en kennissessies. Dit alles gebeurt binnen een laagdrempelige organisatie met informele werksfeer, waarbij iedereen bij elkaar naar binnen kan lopen. De werkweek sluiten we wekelijks af met een vrijdagmiddagborrel.

Wat hebben wij jou te bieden? 
We zijn gevestigd in een monumentaal pand in een inspirerende omgeving in Helvoirt. Wij bieden je een uitdagende, fulltime baan binnen een jong, dynamisch en gezellig team. Daarnaast zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Zo kun je als servicedesk medewerker doorgroeien naar een functie als consultant of als modelleur/ontwikkelaar. 

Meer informatie of solliciteren? 
Spreekt de functie van servicedesk medewerker je aan dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet! Je sollicitatiebrief en cv, kun je mailen naar hrm@bouwinfosys.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Ron Panhuizen via telefoonnummer 088 - 2 444 600.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.