BouwInfosys

Oplossingen voor de bouw

Oplossingen voor de grond-, weg- en waterbouw Oplossingen voor de installatie Oplossingen voor bouwopleidingen

Servicedesk Medewerker (Inhouse Consultant)

Als servicedesk medewerker / inhouse consultant beantwoord je vragen, verzorg je updates, geef je gebruiksinstructies, help je bij het inrichten van het systeem en los je meldingen op. Kortom: je zorgt er voor dat onze klanten probleemloos kunnen werken.

Klantmeldingen komen binnen via ons klantsupportsysteem, telefoon of e-mail. Het analyseren, oplossen en begeleiden van deze meldingen doe je zelf en in nauwe samenwerking met collega’s (consultants en ontwikkelaars). Je bent alert, servicegericht, informeert de klant en bewaakt de voortgang en de terugkoppeling naar de klant.

Als servicedesk medewerker / inhouse consultant analyseer je de meldingen door mee te denken in het bedrijfsproces, het beoordelen van programmeerscripts en het (online) mee kijken in het werkproces van de klant. Zorgvuldige analyse en oplossingsgericht werken garandeert een snelle reactie naar de klant.

Overige werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van software updates en ondersteunende documentatie zodat de klant optimaal gefaciliteerd is om zelfstandig met onze software oplossing te werken.

Wat breng je mee?
• Minimaal MBO maar bij voorkeur HBO werk- en denkniveau;
• Proactieve houding;
• Service- en oplossingsgericht;
• Flexibiliteit, collegialiteit en enthousiasme;
• Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
• Zowel zelfstandig als in teamverband goed kunnen functioneren;
• Ervaring met programmeerwerk en/of systeembeheer is een sterke pre;
• Ervaring met ERP systemen en/of bedrijfsprocessen binnen Bouw-, Infra-, of Installatiebranche is een pre;
• Fulltime beschikbaar.

Wat hebben wij jou te bieden?
De kans om je verder te ontwikkelen vanuit een prachtig monumentaal pand in Helvoirt. Een informele werksfeer en een laagdrempelige organisatie, waarbij iedereen bij elkaar naar binnen kan lopen. Een organisatie die continu in beweging is en waarin software voortdurend wordt vernieuwd.

Wij bieden je bovendien voldoende doorgroeimogelijkheden. Zo kun je als servicedesk medewerker / inhouse consultant doorgroeien naar een functie als consultant of als modelleur / programmeur.  Onze organisatie is continu in beweging en onze software wordt voortdurend vernieuwd. Wij bouwen aan een jong en dynamisch team wat mee beweegt met onze klanten.

Vanzelfsprekend wordt je als servicedesk medewerker / inhouse consultant uitgerust met goede tools om je werk zo optimaal mogelijk te kunnen doen.

Meer informatie?
Spreekt de functie als servicedesk medewerker je aan en denk je een wezenlijke bijdrage te kunnen leveren aan ons bedrijf, dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet! Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Ron Panhuizen via telefoonnummer 088 - 2 444 600.

Een schriftelijke sollicitatie, inclusief Curriculum Vitae, kun je richten aan:

BouwInfosys B.V.
T.a.v. de heer R.F. Panhuizen
Helvoirtsestraat 6
5268 BB  Helvoirt

Solliciteer direct!

 

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.